فرشید منافی؟

فرشید منافی یک برنامه ساز رادیویی ست که  تا سال 89 تو ایران کار میکرد، بعد از اون به پراگ رفت و مشغول تهیه برنامه  ی «رادیو پس فردا» شد.(این معرفی نامه)

امشب برنامه ش در مورد مهاجران ایرانی در خارج و جوانانی که آرزوی سفر به خارج دارند بود؛ تا میتونست همه رو به تمسخر گرفت ، چه داخلی ها و چه اونهایی که از ایران رفته اند، از تمثیل آنها با گاو و گوسفند و قاطر گرفته … تا بکار بردن کلمات سیاه و زرد و قرمز برای توصیف سایر مهاجرانی که با ایرانیان همدم میشوند.(یعنی رنگ پوست شون)

بعدش به تمسخر گفت: اینایی که میان خارج، بعد از چندوقت ، مدام کلمات خارجی بکار میبرند و ادعا میکنند که معادل فارسیش یادشون رفته.

خوبه که خودم ویژه برنامه ی چهارشنبه سوری این گلابی رو دیده بودم که روی سِن داد میزد:« لِیدیز اند جنتلمنز …»

باید بهت بگم: ایکبیری! تو الان توی کجا هستی؟ برای چی اونجایی؟ برای چی کلمات انگلیسی بکار میبری؟ تو هم به شیوه ی گوسفندی از ایران خارج شدی یا بقول خودت گودبای پارتی داشتی و نگاه پیروزمندانه به فامیل هات میکردی؟ حالم از امثال تو که برای دلقک بازی دست به خوردن هر مدفوعی میزنند بهم میخوره … وقتی از یک نفر خیلی تعریف میشه و همه به به و چهچه براش میگند، دیگه برای رسیدن به اورگاسم ِ دلقک بازی ، دست به هر تجاوزی میزنه!

لینک برنامه: گلچین برنامه‌های رادیو‌پس‌فردا در سال ۱۳۹۳

دسته‌ها: نظر شخصی | برچسب‌ها: ، ، ، ، ، ، | بیان دیدگاه

ناوبری نوشته

نظر دهید ...