همانا دین نزد خدا اسلام است و بقیه پشم هستند

به آیه 19 آل عمران مراجعه می کنیم ، آنجا که خدا به ادیان دیگر می ریند و می گوید که هیچ دینی پذیرفته نیست مگر اسلام !

آیا تو می دانی اسلام چیست؟

آیا تو می دانی اسلام چیست؟

دسته‌ها: مستندات تاریخی, واقعیت, پله پله تا ملاقات نا خدا, عکس، کاریکاتور، نقاشی | برچسب‌ها: ، ، ، ، ، ، ، ، ، | 6 دیدگاه

ناوبری نوشته

یک دیدگاه برای ”همانا دین نزد خدا اسلام است و بقیه پشم هستند

  1. همه دینها ضد انسانند بخصوص اسلام

  2. درود بر شما من کتاب های دکتر سها و علی دشتی را خوانده ام این وسط مشکل من در مورد امام زمان است کتاب یا هر مقاله دارید که مرا کمک کند ممنون می شوم

  3. رمان

    بیخدایی که با صدها استدلال رد شده ودر دینداری همه ی دینها حتی زرتشت پاک و زیبایمان دستخوش تغییر شده در این میان تنها اسلام است که با عنایت صاحبش وخون بندگانش مکتوب وسالم مانده

  4. mahyar

    اوج دین در تسلیم شدن است و اوج دین ها نیز.

  5. عادل

    این نظر شما کاملا با اسلام متضاد است
    چون اسلام میگه دینها کامل کننده هم هستندیعنی من مسلمان اگه یکی از دینهای دیگر مثل مسیحیت یا یهود را انکار کنم دینم کامل نیست.باید به دیگر ادیان اعتراف کنم
    درکتاب ما همه ادیان الهی به احترام ذکر شده

  6. ir

    عزیزم شما که عربی بلدی نیستی خب حرف نزن . اسلام از لغت سالم میاد و با سلامت و مشتقاتش هم خانواده است و این که این آیه ادیان دیگر را نقض نمی کنه بلکه به این اشاره داره که ادیان هم دیگر رو کامل می کنن ولی یه سری افراد مثل سینت پولس که از ذات دین دل خوشی نداشتن شروع به شاخ و برگ دادن و تحریف اون می کنن کما این که آثار اشاره ادیان دیگر به اسلام در کتاب هایی مانند مکاشفات یوحنا در مسحیت و تلمود در یهودیت وجود داره البته به طور غیر مستقیم.

نظر دهید ...