رابطه ی گوزیدن امام نقی و صلوات

امام نقی بر مجلسی نشسته بود که ناگهان بی اختیار گوزید؛ مردم مانده بودند که بخندند یا گریه کنند ،که یکی برخاست و پرسید: یابن رسول الله ! چون امام بگوزد، چه بايد گفت ؟ حضرت فرمود: بگوئید صلى الله عليك (رحمت خدا بر تو باد).

منبع:

ايـوب بـن نـوح گويد: روزى خدمت امام عليه السلام بودم كه آن حضرت عطسه كرد، من عـرض كردم قـربانت ، چون امام عطسه كند، چه بايد گفت ؟ فرمود: ميگويند: صلى اللّه عليك (رحمت خدا بر تو باد).

اصول كافى جلد 2 صفحه 275 روايت 1

مطالب مرتبط:

اسلام ، دینی که با یک گوز فرو می ریزد

12 امام مهربون یا 12 خرس معصوم

دسته‌ها: مستندات تاریخی, پله پله تا ملاقات نا خدا, احادیث نقوی | برچسب‌ها: ، ، ، ، ، ، ، ، | 79 دیدگاه

ناوبری نوشته

یک دیدگاه برای ”رابطه ی گوزیدن امام نقی و صلوات

  1. کیرم در ناموس نویسنده این وبلاگ.آخه حرامزاده عوضی چرا از این چرت و پرتا می نویسی.تو خودت کس کش بی غیرتی که معلوم نیست مامان و خواهرت تا حالا زیر چند نفر خوابیدن

    • betoche

      دقیقا مادره نویسنده جنده و خودش یک روانی مشکل دار که با اسلام مشکل داره. موسی به دین خود عیسی به دین خود – خب مادر پاره پوره برو یه جا دیگه از دهن بگوز واسه امثال خودت.

      • میلاد

        آخه بی شعور تو که میگی(خب مادر پاره پوره برو یه جا دیگه از دهن بگوز واسه امثال خودت.) آخه بی شعوره بی چاکو دهن نمیسنده مگه به زور تورو اورده اینجا اینو بخونی؟؟ یا اومده رو دیوار خونتون نوشته؟؟؟ خوب خود بی ناموست فیلتر شکن خریدی و اومدی تو سایت ایشون حالا داری توهین میکنی بی شعور؟؟؟

        • morteza

          این سایت فیلتر نیست. من بدون فیلترشکن اومدم تو سایت

        • خاک تو سرتون

          آخه کيري مادر جنده من اگه علاقه به کس خواره تو داشته باشم تو نشون میدی الاغ احمق همتون یه مشت احمق حروم زاده اين که نميفهمين چی از دهن گشادتون در میاد باید همتون و بگیرن و چوب بکنن تو کون شما و خوار مادرتون که هنوز بلد نيستين چه جوری صحبت کنين شما یه مشت مزدور الافين که معلوم نسيت از کدوم حرومی هایی پول میگیریم تا این کس شر را رو بنويسين واقعا حقت داعشه که خوار مادرتونو بگاد…

        • بابک

          آقاایول دمت گرم کوربشه هرکی که نمیتونه تحمل کنه واومده تووبلاگی که ربطی بهش نداره اونوقت دهن مثله طویلشوبازمیکنه فحش میده که البته همه فحشهانثارخودش وخوارمادرخودشه

      • KEYVAN

        اگر به این مطالب علاقه و اعتقاد نداشتی نمی آمدی به ای وب سایت!!!!!!!!!!!!!
        پس کیر تو کس ننت که تکلیفت با خودت معلوم نیست.

        • مینا

          دمت گرم خیلی باحال بود خیلی سایت جالبیه من کامنت ها رو میخونم و میخندم خخخخخخخ

      • مصطفی

        خیلی از تاریخ این نظر گذشته، ولی جالبه که هر موقع سنگ بر می‌داری مسلمونا میگن عیسی به دین خود و موسی به دین خود، ولی وقتی اسلام جنایت‌کار و جنایت‌کاران اسلامی نبض یه کشور رو با پلیدی به دست گرفتن همه اجبارا به دین تخمی مرتبت؟!!
        به قول عشقی

        • مصطفی

          خیلی از تاریخ این نظر گذشته، ولی جالبه که هر موقع سنگ بر می‌داری مسلمونا میگن عیسی به دین خود و موسی به دین خود، ولی وقتی اسلام جنایت‌کار و جنایت‌کاران اسلامی نبض یه کشور رو با پلیدی به دست گرفتن همه اجبارا به دین تخمی مرتبت؟!!
          به قول عشقی
          هر آنچه می‌کنی بکن ای دشمن قوی
          من نیز اگـر قوی شدم از تو بتر کنم

    • melika

      برو اول ننه جندت رو از زیر تیغ کیر عربها بیرون بکش بعد بیا اینجا زر بزن .شما جاکش ها این فیلم ها رو بازی می کنید که بگین خیلی متدین هستید!ریدم تو این دینداریتون که از انسانیت هیچی توش نیست

      • یک انسان

        شما ک ادعای فرهنگ میکنید چرا فحاشی میکنید؟اگه واقعا اسلام مشکل داره و شما بهش رسیدید بیاید و منطقی بگید تا اگه کسی جوابی قانع کننده داره بهتون بگه.اگه نداره به شما ایمان بیاره.
        الا لعنت الله علی قوم الظالمین.

      • Ahora

        ایول به نویسنده وبلاگ. واقعا دمت گرم. دیدم تو اسلام آخوندی

    • ARAD

      عجب اخمخی هستی .چرا فحشای رکیک و بی ادبانه میزنی . لطف کن به کتاب اصول کافی مراجعه کن و ببین که این داستان عین واقعیته . دوست عزیز ما داستان رو به خروج باد معده از آن اختر آسمان امامت و ولایت بسط داده که قابل تامل است و جای تقدیر و تشکر ویژه دارند . مسائل فقهی مسلمانان از جمله فعل گوزدین بایستی همانند عطسه کردن در نظر گرفته شوند و هنگام گوزیدن یک مسلمان بایستی بر او درود فرستاد ، که بادی سمی و مهلک را از درون به برون رانده اند . چرا که هر نفس که فرو میرود ممد حیات است و چون همان نفس گوزیده میشود مفرح ذات . پس در هر نفس دو نعمت موجود و بر هر نعمت شکری واجب . خخخخخخ بابا بسه ، نخون ،

  2. KEYVAN

    وای که چقئررررررر خندیدم

  3. مختار

    با نوشتن این چرت و پرت ها، فقط حقیر بودن خودتون رو نشون میدید.

    پیشنهاد میدم از این اراجیف ننویسید. و مطالبتون رو حرفه ای تر کنید، تا مخاطبان بیشتری جذب کنید.

    • KEYVAN

      اگر به این مطالب علاقه و اعتقاد نداشتی نمی آمدی به ای وب سایت!!!!!!!!!!!!!
      پش کیر تو کس ننت که تکلیفت با خودت معلوم نیست.

  4. baran

    fekr kon zod der meshe

  5. تو دهنی

    این نقل قول ها که اصلا منبع نداره !
    اگه داره بگو ما هم بدونیم !

    • KEYVAN

      اگر به این مطالب علاقه و اعتقاد نداشتی نمی آمدی به ای وب سایت!!!!!!!!!!!!!
      پس کیر تو کس ننت که تکلیفت با خودت معلوم نیست.

    • ARAD

      ما در سرتاسر دستورات دینی و روایت خود فراوان داریم احادیث و سخنانی که تاکید کرده اند بر شاد ساختن دل مومنی و در پی آن نیز به ذکر ثواب های آن پرداخته اند. از این جمله در اصول کافی جلد 2، از امام محمد باقر (ع) نقل شده است که ایشان فرموده اند: «… هیچ عبادتی نیزد خدا از داخل کردن سرور و خوشحالی بر مومن محبوب تر نیست.» و در حدیثی دیگر فرموده اند: «خداوند به حضرت موسی وحی فرمود: ای موسی! من بندگانی دارم که بهشت را برایشان مباح می کنم و ایشان را در بهشت حاکم و مختار می نمایم. پس موسی گفت: پروردگارا! ایشان که فرمودی چه گروهی هستند؟ حق تعالی فرمود: این ها گروهی هستند که دل برادر مومن خود را شاد و خوشحال نموده اند!»

      دوست عزیز ما نسز قطعا قصد شاد نمودن دل دوستان رو داشتند . من که روده بر شدم . خخخخخخخ

  6. آخر شرابخواري همينه!!
    حماقت
    جنون
    جهنم

    • من عاشق همین «آخر» هستم
      و از دنیای شما که شامل ِ:
      دانایی
      عقلانیت
      و بهشت ست

      بیزارم :)

    • مملی

      خوب کسکش مگه کسی زورت کرده که بیای اینجا و طرز درست کردن عرق را یاد بگیری

  7. javad

    ای خر بی شعور که به همه چی توهین میکنی خاک تو سرت عقلت بیشتر نیست

  8. ارد

    افراطي هاي دوآتشه وهتاك همه جارابا به گندميكشند .

  9. کبیرم تو کوچیک بزرگ وهابی

    کس ننه هرزه حرومزاده میلاد ک اینقد ازینا دفاع میکنه

  10. کیان

    درود بر تو و ممنون از راهنماییهات… بگذار بدخواهان کور دل هرجه میخواهند بگویند… پارگی ی ماتحت نصیبشان باد….

    • علی

      گوه نخور پدر سگ
      کیرم تو وهابیون

      • کیان

        باشه، پدر من سگ!!!! بهتر از پدد توه که عربه، عرب زاده ی سوسمارخور!!! اونوقت به من میگی وهابی، خایه مال اعراب؟

  11. رضا

    معلومه خیلی حالت گرفته است که دنبال این حرفها میری به یک روانشناس مراجعه کنی مشکلت حله.

  12. سرباز امام زمان

    من نظرم را برای این جور آدم ها در یک جا ی دیگه ی این سایت نوشتم
    اما برای شما متاسفم و آرزوی هدایت را از خدا برای شما می خواهم

    • مسعود

      تو اگه ریا کاری نمیکنی و واقعا مسلمانی دیگه اینجا نیا .

  13. خارتو گاییدم

  14. علی

    لعنت بر تو و سایتت خیلی پستی که امامان خودت را مسخره میکنی من برای تو آرزوی مرگ میکنم
    تو از شیطان هم بدتری
    لعنت خدا بر تو باد

  15. ننت

    کیری کس کش

  16. جاویدان

    با سلام .هموطن عزیز شما با نوشتن مطالب در مورد ساخت انواع شراب و … به اندازه کافی دعای خیر من و امثال منو داری .که چراغ خونه ماها رو روشن می کنی .با همین روش مبارزه کن زیاد تو نخ مذهب و ….نرو .نتیجه معکوس میده . همه که نمیتونن یدفعه بفهمن تمام اصول مذاهب و …مزخرفتاشون که از لحظه تولد با گفتن اذان در گوش کودک شروع میشه همش سرابه..واقعا سخته داداش .نیاز به طی یک پروسه داره .من که دارم اینو مینویسم به شرافتم 17 سال افسردگی گرفتم و تنواع مخدرها رو مصرف کردم تا تونستم پروسه زندگی بدون خدارو برای خودم حل و فصل کنم.16 سالگی برای من زیادی زود بود که در تمام اصول مذاهب شک کنم. اون موقع مثله الان که اینهمه کتاب و ماهواره و اینتر نت و نبود که داداش .باید از شهرستان میزدیم میامدیم تهران یه کتابی چیزی پیدا کنیم ببینیم ایدولوژی جدیدی چیزی هست که منو از این وضعیت تخمی بیرون بیاره….خوب دیگه سرتو درد نمی ارم داداش فقط خواستم بگم بستر زندگی افراد با هم فرق داره یکی تویه خونواده مذهبی بزرگ میشه یکی نه .واسه همین واکنشها در برابر یه موضوع بی اهمیتی مثل اینی که تو زدی فرق میکنه.در آخر میخواه لعنت کنم رژیم رو که باعث شد من از اولین روزهای نوجونیم که باید کلی استفاده میکردم از اون به جاش رفتم سمت مبارزه با مذهب و تردید و کلا به بی خدایی رسیدم . و از اونجا که دیدگاه جامعه در مورد مرگ و ترس از اون خیلی مزخرف و احمقانه بود دچار فروپاشی روانی شدم و تقریبا نابود شدم . فقط این اواخر با خوندن و درکی که جنگجویان و مبارزان ورزشهای رزمی از مرگ داشتن تونستم به میزان زیادی بر این ترس نکبتی غلبه کنم.صحبت و تموم می کنم

  17. abolfazl

    درمورد شراب مطلب نوشته بودی گفتم دمش گرم ماکه دستمون به این چیزا نمیرسه خودمون درست میکنیم
    اما با عقاید مردم کاری نداشته باش
    من اگه بدونم با خوردن شراب کارم میخواد بکشه به فهاشی ادیان. بی غیرتی.بد دهنی.و… هیچ وقت دنبالش نمیرم

  18. Keshmesh

    من نمیدونم اینایی که سنگ دین و پیامبر را به سینه میزنن تو سایت عرق و شراب چکار میکنند,,,

  19. کامبیز

    آخه نصفه از این شرابخورا و عرق سازا دیندارن و رو دینشون تعصب دارن.
    کلا تناقض از سر وروشون میباره….

  20. بعضی ها میگن رفیق مثل لیمو شیرینه، بعد از یه مدت تلخ میشه …..!
    اما یکی نیست به این بعضی ها بگه لیمو شیرین همیشه شیرینه
    تا چاقو به جیگرش نزنن تلخ نمیشه…

  21. این پسرایی که تا یه دختر میبینن نمکدون میشن و

    شروع میکنن بهترین دوستاشونو مسخره میکنن

    آدمو یاد جدال کفتارهای نر برای تصاحب ماده ها تو رازبقا میندازن…

  22. mohammad

    خوب بی دین هستی باش به امام ماچرا توهین میکنی منم تصادفی اومدم به سایت جهالت شماخدا آدمت کنه

  23. ایلیا

    بیایید به دین دیگران کاری نداشته باشیم عقیده هرکس بای خودش محترم توهین به عقیده دیگران نکنیم خداوند ادیان ارسالی خودش را به افراد بشر حتی پیامبران گره نزده وهمه انسانها از هردین ومذهب بنده خداهستند

    • رضا

      تشکرازسایت خوبتون.ممنون.فقط من راستشوبخوای افرادخونوادم همش خونه هستن واسه همین نمیتونم درست کنم.نمیدونم ازکجابخرم.همه جایک لیترونیم کمترنمیده منم کم میخوام

    • مصطفی

      بیا یه کم سیاسیش کنیم
      ایران الان در اشغال دینه، البته در اشغال یه اسلام لطیف، چون اصلش خیلی خشن‌تره
      همین لطیفش هم به تک تک عقایدت کار داره، یعنی آزادی هر نظری می‌خوای داشته باشه‌ها ولی باید موافق با نظرات اسلام باشه!
      پس بیاید تعاریف رو اصلاح کنیم
      1. نظر هر کس برای «خودش» محترمه.
      2. هر نظر که بر پایه منطق انسانی (نه تخیلی) باشه قابل احترامه.
      3. عقاید هر کس تا وقتی آزادی عقاید دیگران رو محترم بشماره محترمه.

  24. سعید

    نویسنده دمت گرم به تو میگن عاقل اینا که از اسلام دفاع میکنند یه مشت احمق خر ننه جنده اند.به امید ازادی ایران

  25. Soren

    کص ننہ هرکے فہش بده ب وبلاگ نویس

  26. dariush

    یک سوال. مگه نمیگن دختروپسربایدهمدیگر رو دوست داشته باشن بعدباهم ازدواج کنن؟پس چراپیامبرباعایشه که فقط٩سالش بودازدواج کردوتازه٢سال قبلش یعنی وقتی عایشه٧سال بیشترنداشت باپیامبرنامزدشد.یعنی دختر٧ساله چی میفهمه؟هرشب پیش یکی میخوابید.کیرم به دینتون

    • مصطفی

      دوست گرامی عایشه به کنار، روایات مربوط به سینه‌هایی که محمد سرش رو بینش می‌گذاشت و می‌بویید و می‌گفت بوی بهش میدن رو بچسب
      فقط به خاطر حفش ارزش‌های منطقی خانواده سعی کن اون‌قدر مسلمون نشی

    • خود عایشه می‌گوید:

      پیامبر وقتی با من ازدواج کرد که من شش یا هفت ساله بودم. وقتی ما به مدینه آمدیم، چند زن آمدند، ام رومان وقتی من در حال تاب بازی بودم پیش من آمد، مرا بردند، آماده و آرایشم کردند، بعد مرا نزد پیامبر خدا بردند، و پیامبر وقتی من ۹ ساله بودم با من جماع کرد. او مرا جلوی در نگه داشت و من از خنده در حال ترکیدن بودم.

      خداییش کدوم آخوندی حاضره دختر 9 سالشو از رو تاب ورداره ببره حجله که ی مرد 50 ساله باهاش جماع(سکس) کنه

      أبو داود. سنن ابوداود. «حَدَّثَنَا مُوسَی بْنُ إِسْمَاعِیلَ، حَدَّثَنَا حَمَّادٌ، ح وَحَدَّثَنَا بِشْرُ بْنُ خَالِدٍ، حَدَّثَنَا أَبُو أُسَامَةَ، قَالاَ حَدَّثَنَا هِشَامُ بْنُ عُرْوَةَ، عَنْ أَبِیهِ، عَنْ عَائِشَةَ، قَالَتْ إِنَّ رَسُولَ اللَّهِ صلی الله علیه وسلم تَزَوَّجَنِی وَأَنَا بِنْتُ سَبْعِ سِنِینَ فَلَمَّا قَدِمْنَا الْمَدِینَةَ أَتَیْنَ نِسْوَةٌ – وَقَالَ بِشْرٌ فَأَتَتْنِی أُمُّ رُومَانَ – وَأَنَا عَلَی أُرْجُوحَةٍ فَذَهَبْنَ بِی وَهَیَّأْنَنِی وَصَنَعْنَنِی فَأُتِیَ بِی رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه وسلم فَبَنَی بِی وَأَنَا ابْنَةُ تِسْعٍ فَوَقَفَتْ بِی عَلَی الْبَابِ فَقُلْتُ هِیهْ هِیهْ – قَالَ أَبُو دَاوُدَ أَیْ تَنَفَّسَتْ – فَأُدْخِلْتُ بَیْتًا فَإِذَا فِیهِ نِسْوَةٌ مِنَ الأَنْصَارِ فَقُلْنَ عَلَی الْخَیْرِ وَالْبَرَکَةِ. دَخَلَ حَدِیثُ أَحَدِهِمَا فِی الآخَرِ .»

  27. فدایی

    اگه کسی گناه میکنه اون میدونه با خدای خودش شما چرا شکم پاره میکنید؟افراطی هستی برادر به هیچ جا نمیرسی

  28. جفت شیش

    خخخخخ عالی

  29. سلام بر شما مدیر محترم
    دوستان چرا به این آقا توهین میکنید
    خدای ما اصلا نگفته جواب این برادر را اینگون بدهیم
    خدا یا همان الله میفرمایید که : اگر کسی در بندگی من شک کند و من را خدا قبول نکد هیچگاه به او توهین و فحش ندید
    اسلام بی شک دین مکمل ادیان الهی است {مانند مسیح یهود
    خدای ما بخشنده خدای که ما آن را بزرگترین بخشنده میشناسیم یعنی نمیتواند این برادر ما را هدایت کند
    به نظر من دوستمان صحیح می گوید اگر خدا توان دارد و میتواند کاری کند بگذار که کارش را همین الان که مدیر درحال خواند پیامه انجام دهد
    برادر مدیر سایت من با اجازه خوزستانی هستم عربم
    همان که به قولتان اجدادم به شما تجاوز کردند
    برادر اسلام مانند باقی ادیان یک دین است
    مسیح یهود زتش بودا و خیلی
    شما وقتی مشکلی بغا دین داری ادله طنز نیارید چرا که داری با یک امت که رو به آن دین صحبت می کنی
    به همان کسی که میپرستم من اعتقادم اصلی به خدا دارم
    خدای مسیح
    خدای یهود
    خدای اسلام
    خدای زرتش
    عمر بن خطاب آنگاه به کوروش نامه فرستاد گفت بیا به الله ما رو کن کورش جواب داد من خودم خدا دارم
    عمر گفت آتش را فراموش کن کورش پاسخ داد من آتش را نمیپرستم بلکه به او احترام میگذارک چرا که به من و اطرافیانم ایجاد صمیمیت میدهد و خدا یکتا را میپرستم

    برادر مدیر یعنی کورش و زرتش هم خدا را قبول داشتند
    امامان کورشان مسیحان یهودان همه به هدف یک خدا آمدند هیچگاه به غییر خدای واحد توصل نکردند مطمن باش که اینطوری که شما فکر میکنی نیست
    ممکن تابعیت که بعد آمدند انجیل مقدس را تحریف کردند ویا تورات و زبور را تغییر و ممکن قرآن را آن طور که بود تفصیر نکردند

    ولی بخدای ما خدای زرتش خدا ی یهود خدای مسیح که هیچگاه خوبی در دشنام و بدی در دشمنام تصحیح نیست

    برادر من از صمیم قلم گویم این کار اشتباه است

    ولی انسان انسان نه یک خدا و خدا کارش اینه که ببخشد قطعا شما را بخشیده چرا که اگر گویم شما را خواهد بخشید قطعا بنده در بخشندگی او شکی دارم و شکی هم در این نیست

    برادر به همان کسی که دوست داری
    دشنام بدگوی خصلت ما انسان ها نیست
    من از طرف همه از شما طلب بخشش میکنم چرا که بیشترین دشنام راخانواده دادن در این صورت که خاسته خدا بود که شما به دنیا بیای و این حرفها را بگی تا همه بدانند که خدا هم برای شما هست

    • مینا

      برادر من سواد نداری مریضی کامنت میزاری اخه کورش ۷۰۰ سال قبل از عمر بن خطاب بوده چجوری نامه نوشت به ۷۰۰ سال قبل جوابشو هم گرفت کله کدو یه کم مطالعه کن

    • مملی

      کیرم تو هرچی دینه و خود خدا

  30. دمت گرم باهات موافقم
    یه مشت کره خری اومدن هی خدا خدا میکنن برا ما

    • هان؟

      ریدم از خنده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
      پسر تو دیگه کی هستی
      اون پایینیه که نوشتم اشتباه شد اصلا خنده دار نبود یارو الآغ اومده فحش داده رفته که چی
      ولی تو دیگه خیلی باحالی خخخخخخخ

      • هان؟

        منظورم پست پایینیه خخخخ
        یارو با لوله پلیکا و آهن آلات و سیمان عرق کشیده اونم 18 لیتر خخخخخخخخخ
        دمت گرم

  31. ناشناس

    سلام
    با روش قبلی در مورد عرق کشمش بنده 20 کیلو کشمش خریدم و دستگاه تقطیر را به وسیله لوله پولیکای 5 اینچ و لوله مسی درست کردم و حدود 18 لیتر عرق گرفتم. با تشکر

    • تقی جقی

      کیرم تو حلق محمد رسول الله که رید تو کره زمین!

    • هان؟

      ریدم از خنده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
      پسر تو دیگه کی هستی

    • هان؟

      باو این خنده داره من اینو میگم خخخخخخخ
      ریدم از خنده
      تو دیگه کی هستی

      • هان؟

        توف تو ذات کثیفت که به هر کس فحش میدی نفهم

  32. amir

    خواهشا فكر كن فكر

  33. جهان

    دمت گرم. برین به چسلام که خوب میرینی 😂

  34. Morteza

    دوستانی که مثل من با دین و مذهب مخالفید شما دیگه کار طرفداران دین رو که فحاشی و هتک حرمت انسان است رو تکرار نکنید به همنوعان خون فحاشی و بی احترامی نکنید امروزه زمانه آزادی اندیشه و بیان است نظر هر فردی برای خودش محترم است. این مدافعان اسلام که فحاشی میکنند کار عجیبی نمیکنند اینان اگر دستشان برسد و زورشان برسد قتل و کشتار هم میکنند (مانند داعشیان) چون ذات دین اینگونه است. پس شما دوست عزیزی که مدعی ایرانی بودن داری لطفاً به هم نوع خود هرچند که در عقیده یکی نباشید فحاشی نکنید. تا اینگونه شود که تفاوت بین ایرانی و مسلمان هویدا شود.

  35. دکتر قره ویسکی

    گوزیدن در حلقت بهترین مزه برای عرق هست . بعد از پیک عرق سگی یک شیعه دوازده امامی در حلقت بگوزه باعث میشه نشئگی و مستی عرق چند برابر بشه .به این صورت مشکلاتت با مسلمین هم حل میشه .
    فراموش نکن . بعد از هر پیک یک گوز شیعه دوازه امام در حلقت .

    • خبردار

      شیعه دین جعلی و من درآوردی و ساخته مستر جیکاک انگلیسی است. آخه شیعه علاف تو ولگرد …توی سایت عرق سازی چه گوهی میخوری…

  36. یکی

    من اگه شراب انگور رو عرقش رو بگیرم خوب میشه چون زیاد دارم.من قبلا عرق خارشتر درست کردم برای گوسفندام یه زود پز مخصوص دارم

  37. araq

    امام نقی گوزو بوده پس

  38. بابک

    .باور کنید تو دنیا هیچ چیز هیچ چیز منو عصبی نمیکنه جز تفکر این مذهبیون. انقدر خرن که کل عمرشون رو صرف چیزی میکنن که از کودکی کردن تو مغذشون و بدبختای خر فکر میکنن درسته . عی خاک عالم تو سرتون عی هر چی لجن تو سرتون . کثافتا به خودتون بیاید دیگه اشغالا مملکت رو دولت و اخوند خراب نکرده شما ملت خر نفهم با عقاید مسخره و شیطانیتون ریدید به مملکت . حالم از هر چی مذهبیه به هم میخوره اشغالا شماها ریدید تو مملکت کثافتای خر احمقای بی سواد مذهبی جماعت نجسه کثافته الاغه خره بیشعوره نفهمه بی سواده بی مغزه لاشیه نادونه . هر وقط شما پدرسوخته هارو فش میدم اروم میشم زنا زاده ها چون شما مذهبیون نجس نه تنها ریدید به ایران بلکه 1500 ساله ریدید به جهان نجاستا کثافتا اشغالا حروم زاده ها جهان رو شما مذهبیون با خرافات دارید نابود میکنید . فرقی هم نمیکنه هر دینی باشه مسیحی بودا یهود اسلام ریدم تو همشون.

  39. بابک

    کیومرث داداش چرا دیدگاهه منو پاک کردی؟ یعنی چی ؟ مذهبیون اومدن دارن فوش میدن پاک نکردی ولی واسه منو پاک کردی ؟ منم میخام به مذهبیون فوش بده عزیزم پاک نکن

  40. z2020

    یک مشت بچه کونی که ننه اشون باید بره بده تا خرج بواسیر بچه شون از زور کون دادن زده بیرون را دربیاره میان با کون نشسته شون کوسشعر میگن تا شاید دین هرزه گیشون که پیامبرش که فقط به فکر زیر شکمش بوده دفاع کنن . آخه بچه کونی تو هنوز شلوارت بوی گوه میده . میخوای مشتری واسه خودت و ننه ات پیدا کنی چرا میایی ایجنا تبلیغ لنگ ننه و آبجیت را میکنی برو تو همون مسجدی که هر روز کونت میزارن عر عر کن شاید یکی از همون آخونده دلش به رحم بیاد ننه ات را جر بده

نظر دهید ...

وب‌نوشت روی WordPress.com. پوسته: Adventure Journal کاری از Contexture International.